Hög service och rätt försäkringsskydd
Genom bra digitala tjänster och hög service i alla kundmöten hjälper vi våra kunder att förstå sitt försäkringsskydd och ser till att de är rätt försäkrade om något oförutsett inträffar. Genom vårt kundinsiktsarbete kan vi också fånga upp vad vi kan göra bättre framöver för att ytterligare kunna erbjuda våra kunder ett bra försäkringserbjudande. Vi arbetar även strukturerat med kundklagomål.
Enkelhet och digitalisering
Via enkla, snabba och smidiga tjänster effektiviserar och digitaliserar vi våra försäkringsflöden så att våra kunder kan se över sitt försäkringsskydd och teckna försäkringar när det passar dem. Vi arbetar också med kontinuerlig förbättring av våra handläggningsrutiner och system för att kunna erbjuda en effektiv och säker ärendehandläggning som gör det enkelt för våra kunder att snabbt få den hjälp de behöver.
Våra försäkringar bidrar till ett tryggare samhälle
Genom att erbjuda försäkringar till fackförbund och företag både med och utan kollektivavtal når vi många personer i Sverige och kan erbjuda ett bra försäkringsskydd. Våra försäkringar är med och bidrar till ett tryggare samhälle genom att till exempel tillgängliggöra vården för fler. Genom vår inkomstförsäkring ser vi till att trygga våra kunders finansiella ersättning när de hamnar utanför arbetsmarknaden.